Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 10:52:47 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/10985 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Tsirguliina alevik, Nooruse tn 1// 
Nooruse tänav (Sademevee kanalisatsioon ) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 42 lg 7 p 2 esitab pädev 
asutus esitab ehitusloa eelnõu arvamuse avaldamiseks asutusele, kelle 
õigusaktist tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega. 
Tsirguliina, Nooruse tn 1 kinnistult ära juhitav sademevesi voolab 72 
Sangaste-Tõlliste tee L2 teemaal asuvate ja Transpordiameti poolt 
hallatavate kraavide kaudu suublasse. Eeltoodust lähtuvalt esitatakse 
Nooruse tn 1 sademevee projekt Transpordiametile arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27117413>  (menetlus nr: 
448771), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister